Höstprommenad!

Hello alla min lovers!

I helgen har vi haft ett kanonbra väder med värme och sol. Jag och husse passade på att ta oss ett par riktigta härliga samt höstiga prommenader!

Men jag tror nog som vanligt att bilderna får lov att tala för sig själva.




Jag Mozart af Frösön på höstlig inpinkning av revir!



Spanar in mina marker så det inte intas av andra konstiga typer tex en Irländsk Setter...



Observation efter husse måste tas på största allvar, lägdan är stor och en förvirrad husse kan ju irra bort sig.



Undrar om det är jag eller husse som tog denna bild.. hm..



Varför säger husse att jag kan vara uppnosig ibland??



Härlig utsikt över det Jämtländska vidderna...



Håll till godo tills vi höres igen!

/ Mozart

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tjena mozze.Vad fint du bor.vi kommer snart upp till dig och hälsar på dig.I helgen så var smulan och nemo hos oss.Vi hade det riktigt mysigt.Kram på dig.

2011-10-03 @ 22:32:33
Postat av: Matte

Hej mitt hjärtegryn! Gött att du håller så bra koll på Frösön! Wilhelm Peterson-Berger kan vila lugn i sin grav. Har du kollat in Rödön och Tibrandshögen på sistone? Jag hade besök i somras av en liten Jack Russel. Jag som är van en stark och ståtlig Mozart var nära att dra omkull den lille stackaren. Gosegos och kli på magen!

2011-10-05 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0