Alla hjärtans dag!

Japp det är alla hjärtans dag idag! Hoppas att ni har haft en skön dag!

Själv har jag jobbat lite med husse och tokgosat med han! Tyvärr verkar ju husse vara en snål sak av sig. Kan ni tänka er att, jag Mozart Kungen av Frösön, inte fick ett tuggben... inte ens på alla hjärtans dag! Katastrof!

Men jag har visat husse min tillgivenhet och förlåtit honom för tabben med tuggbenet. För jag menar, vad är inte lycka när man får ligga och gosa på golvet, få massa kli och full fokus bara på mig!!!


kanske borde sikta på att bli en Dramaqueen?? nja det kändes inte alls speciellt "manligt" för att vara en snygg berner hanne som jag!


Ha en skön alla hjärtans dag, i alla fall den lilla tid av dagen som är kvar.


Vi höres!

Mozart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0