Sommar 2011 del 2

Tjena!

Egentligen behöver jag inte skriva så mycket mer utan låter bilderna tala för sig själva, så titta och njut!



Självklart innehöll sommaren massa goda tuggben!



Spanar på husse som fixar grillen, det kan ju hända att han tappar nån filé, men inte så troligt!



Sol, bad och Pina Colada! Hör sommaren till, även för mig!



Passar på att poséra för att visa min kungliga glans!!



Min Favoritleksak! Som jag nu mer har slaktat och klyvt i tre delar!!!



Njuter i solens glas och inväntar mitt glas rosé!



En skogsrund med farfar!



Många timmars vilande blev det i gräset också, gäller att passa på att njuta på Torpet!



jaha det var sommaren 2011! Dags att åka norr ut och inventera mina ägor än en gång. Men först ett besök i Stockholm. Undra om Kungen har tid för ett Stadsbesök av mig????


Vi höres!
/ Mozart.

Kommentarer
Postat av: KOMPIS

Hej Mozart !

Du är snäll söta fina bilder Också du har roligt komma på hälsa mig i sommar Tacka för godis och blomma

Hälsningar Erika

2011-09-09 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0