Påsk!

Tjena hopp!

Nu har jag återigen landat i mitt kungarike af Frösön. Har varit på statsbesök i Vestra Götalands Län. För att på ett sedvanligt sätt inviga samt fira Påsk. Kika på bilderna hur skönt och bra jag har haft det!



Kollar av vilka andra typer av djur som har besökt mitt residens!



Säger till alla Kossor att hålla sig på ett behörigt avstånd!



Passa på att kolla av köket, eller jobba som korvgubbe? medans alla andra var ute! Känns som jag blev tagen på bargärning....



Att springa lös och ledig tog all min energi, så vila var skönt!


Nu är vi hemma igen på mina ägor i Jämtland! Så snart ska vi ut och kolla av vilka som har inkräktat på mina ägor!

Vi höres!
// Mozart

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej snygging.Skönt att allt gick bra hem.Saknar dig men ser fram emot sommaren då vi ses igen.Nu får jag gosa med kusinerna.Kram och hälsa till husse.

2011-05-02 @ 22:50:14
Postat av: Erika

Hej Mozart !



GRATTIS Lillen 3 år idag

Snyggt fina bild och saknar dig kommer Sommar igen

Vi Ses !!!!

2011-05-03 @ 16:24:00
Postat av: Farmor och Farfar

GRATTIS MOZART PÅ 3 ÅRSDAGEN.HOPPAS DU FÅTT NÅGOT GOTT AV HUSSE.

2011-05-03 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0