Am still a live!

Tjena tjena!

This is Mozart calling the Cyberspace!

Som ni har märkt så har det inte blivit så mycket uppdaterande på bloggen för min del. Ska göra allt i min kungliga glans för att hålla er alla uppdaterade om Berner sennenska liv.

Huse har skaffa en ny kamera och givetvis så blir man uppmanad att stå modell. Vill jag inte så fuskar han med att lägga fram en smaskig Dentastix. Kan jag vägra då?  OCh hur kul är det att bli förnedrad på kort när mitt så kallade "snålvatten" rinner? Ska nog ta mig ett snack med husse, så här får det inte gå till.

Tycker att mitt liv flyter på som vanligt. Har ju fullt upp med att upprätt hålla mitt kungarike genom att punktmarkera mina ägor, spana in alla andra tvåfotingar och fyrfotingar som passerar och så vidare.

Lägger lite bilder så ni får en uppdatering på hur snygg jag är, om nu någon skulle ha glömt det ;=)



Spanar framför mitt Sommaresidens ... längtar till Sommaren så jag kan kuta här!




Kollar upp tomten på Torpet, har ju hört att det finns Vildsvin.. blä!



Som tur var hitta jag inga vildsvin, de kanske blev rädda för Kungen af Frösön!



Så här går det när husse vill fota samt har ett par leversnittar i handen....



Who´s da man? Me or The Husse??



Husse kör hjärngympa samt lite "Mozze behöver självbehärsknings träning"! Visst är jag bra??



Som om att en Kung passar i Grodperspektiv??



Tyckte att husse skulle ge upp för i dag!



Vi höres!!
Mozart

Kommentarer
Postat av: sveeli

Jättetuff kille! Vildsvinen blev säkert skraja!

2010-11-06 @ 19:58:02
Postat av: Mozart

Hej Sveeli!!

Jo jag hoppas på att de blev rädda :)

2010-11-06 @ 20:30:32
Postat av: Erika

Hej Mozart !

Du är söt för glad dröm sommar nyfika nya stugan Torpet snyggt Säger Husse

Vi ses !!!!!!!

2010-11-07 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0