Kunglig audiens!

Tjena hopp alla glada vänner!

Hoppas inte att ni har övergett min blogg som Kungen av Frösön.

Nu tror jag att det har slagit slint i skallen på Husse och Matte. Enligt vad jag har hört och kan förstå så har de anmält mig, trots att jag inte har gjort något dumt. Först var jag livrädd över vad fick hör men sedan visade det sig att det var till en Hundutställning här å Frösön. Lättnaden blev stor. Visserligen kan jag ju förstå att de vill ha en Kunglig audiens på utställningen så vem är inte lämpad för det? ... japp, du tänkte rätt, självklart så ska jag närvara och glida in på den röda mattan i min elegans för att vinka glatt med min svans åt mitt folk.

Sedan till veckan som kommer så skall jag frisseras vid öronen, tassar och vid benen. Det tycker jag inte om, fast vad gör man inte för att späda på sin glans?

nu har jag inte tid att skriva mer i dag för nu ska jag ÄTA, ut på en runda, träna på att vifta på min svans samt inventera nya kissfläckar!

Vi höres!
Mozart 

Kommentarer
Postat av: Nemo och Smulan

Stackars dej ska du in i ringen och kuta vänstervarv.....Nänä det var inte roligt att höra...Lycka till och kamma nu hem ett HP och Bir/Bim/Bis

Nos gos från kusinerna som vet hur det är att springa vänstervarv :)

2010-03-08 @ 08:42:47
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej!



Kul me lite inlägg på bloggen och utställning va kul! Inofficiell förstår jag? Vad spännande, när e den? ska hålla alla tummar o hoppas de går bra för er matte o husse också! Skulle aldrig palla att åka på utställning me ajax nu. han måste socialtränas efter att ha spenderat så mkt tid i svenstavik, han blir ju hel tokig om han träffar en annan hund.. helt annorlunda mot hur han varit i umeå, tror att han drabbats av någon slags lappsjuka.

Nååväl... bilder kommer väl!?



Kraaaaaam o frolic puss

2010-03-08 @ 11:32:47
URL: http://emmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0