God Jul

God jul kära vänner!
Hoppas att ni alla haft och har en fin julhelg och ni firar er jul på ett kanonfint sätt.

Är på mitt Kungliga julfirande i Lidköping. Som vanligt så har jag vart snäll och fått 1kg med Leversnittar samt att jag blir bortskämd med de värse saker, givetvis i ätbara former. Tycker nästan att det kunde få vara jul lite oftare jag.....

Husse och jag vi åkte skidor idag på husses farfars lägdor! En skön tur för oss båda och jag fick kuta lös brevid och hålla koll på markerna samt på husse, givetvis så kunde jag inte låta bli att hålla koll på husses faster och farbror. Lite jobbigt att pulsa omkring i snö som var upp till min midja, men jisses så gode skönt det var!

Fjäskat har jag gjort sedan jag kom hit ner och min vilja verkar gå igenom, husse och hans föräldrar skämmer bort bort mig med olika ätbara saker. I am in heaven!

Husse och jag ska åka upp till Torpet och kolla så att allt står rätt till där sedan har jag hört att det kommer bli mer jobb för mig i skidspåret, redan på Torsdag! Vad har jag gett mig in på??

Nu tänker jag inta mitt snarkade läge igen och fira min jul på det sköna och softa sätt jag har gjort hittills, känner mig lite trötter efter dagens tur på lägdan!

Ha nu en fortsatt fin jul allihop som följer min blogg!

Vi höres...

//Mozart

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi hi......

2010-12-25 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0