Även jag kan sura om jag vill!

Japp det stämmer ikväll har jag surat! Farmor och Farfar har vart upp hos mig och hälsat på, givetvis mig i första hand. Sedan de andra två kom i andra hand hoppas jag. Självklart så vande jag mig efter 1 minut av att få deras uppmärksamhet, klapp, gos, kel, lek, bus, godis och morrötter då jag ville. Nu har de åkt hem. Själv så sitter jag här och har inte alls samma uppmärksamhet eller tillgång på smaskiga saker att knapra på. Givetvis så är jag en smart pälsboll som tror att jag kan straffa min husse och matte genom att sura under sängen. Tyvärr så biter det inte så bra som jag hade hoppats på.

Har ju provat allt som tex att vara extra vaktig av mig, keligare än vanligt, tiggande och alldeles bedorande. Tyvärr utan det resultat jag hade velat ha. Börjar tro att H&M är släkt med familjen Flinta!

Idag har det hänt något alldeles extra i mitt pälsiga liv. Jag Herr Mozart blev inbjuden till en tik!!!! FATTA!
Jag fick komma hem till min lurviga kärlek och kika  hur hon bodde, se hennes bia bädd, nosa på leksakerna, medans husse fick en kopp kaffe i köket. Ni kan ju gissa att gjorde allt för att sköta mig och bete mig exemplariskt. Det gjorde jag. Sedan kunde jag gå på små lätta rosa moln hem med en hög och fin svansföring.

Nej tror jag ska dra mig under sängen och tjura eller i alla fall drömma mig bort till min kärlek!


Vi höres!
// Mozart

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tjena kompis.Vi saknar dig jätte mycket och hade så kul när vi var hos dig.

Ett litet tips gör som H&M säger,det är bäst för husfriden.Snart är det sommar och då ses vi igen och då ska vi skämma bort dig och dina 2 kusiner.

Blir det besvärligt så sätt dig på tåget till Skövde så möter vi upp dig där.

2010-04-08 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0