Så det kan gå!

Ibland så skämms jag för mina gärningar, fast det beror på vad som jag gjort.

I måndags morse så skulle mina morgonbehov uträttas på sedavanligt sätt i det höga gräset. Som vanligt så vill jag ha koll på vad som sker runtomkring mig. Självklart så kom det en kaxig unghund i samma ålder som jag, givetvis hanhund också. Det börjades utbytas en del skall så jag hoppar fram medans matte plockar bort mitt spill.

Det som skedde var att när jag hoppade fram för att vakta matte, hälsa och se om det var lektime så råkade hennes ringfinger hamna i kopplet. Pang sa det i fingret. Så här vart det...



Det blev visst brutet, känns lite olustigt, tycker jag. Jag ville bara vakta, hälsa och eventuellt leka lite. Tänkte inte alls att det skulle bli som det blev.


Nu ska jag ut med Matte på en skogsrunda. Medans husse stannar hemma och ser till att bli frisk!

Vi höres
Mozart "the cracker"

Kommentarer
Postat av: Kusinen Nemosson

Men lille Mozzen vad du håller på??

Det där var ju inte så smart men jag föstår om du vill vakta dina tvåbentingar, Men bryta fingrar på dom är kanske inte så smart.

Ja du växer snart till dej ;)

Här hemma och hos andra går rycktet att jag blivit en väldigt lugn och lydig hund, Som är myyyycket kelig av mej och snäll.

Men dom säger att min värsta period är över :)

Gissa om flocken jublar.



Ps: Har inte tuggat sönder en sko på väldigt länge nu.



Pussar på nosen får

Af Nemosson

2009-09-23 @ 12:13:07
URL: http://mjolistassar,blogg,se
Postat av: Kusinen Nemosson

Nej nej nej vad du ställer till det...Inte bra inte bra låter som du behöver komma på kurs "Af Nemossons uppfostrings anstalt"

Gör en Aron och skakar på huvudet....



Puss på Nosen från

Af Nemosson

2009-09-23 @ 12:47:25
URL: http://mjolistassar,blogg,se
Postat av: emilie o ajax

nämen oj så tokigt det kan blii! förstår verkligen dock, dom e ju såå himla starka. hoppas det blir fort bra! kraam från oss

2009-09-24 @ 09:44:26
URL: http://emmoberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle och Maya

Men ajajaj!! Måste ha gjort jätteont :-( Fast var det inte matte som blev skadad? Och ändå är matte ute i skogen och husse stannar hemma för att bli frisk? :-D Ja, då får ni väl krya på er båd två då och inga mer tokryck i kopplet nu Mozart ;-) Ha det väl!

2009-09-25 @ 20:51:17
Postat av: Mozart

Isabelle, Jag lovar att inte tokrycka i kopplet men det är så mkt intressanta dofter ibland så jag blir knäpp. Husse ligger och är tokförkyld med feber och matte, ja, jag råkade knäcka hennes finger. Så just nu har jag det inte så kul. Ingen är "pigg" nog att ta de där lååånga rundorna riktigt än.

/ Mozart

2009-09-25 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0