Smaskigt värre!

Tjena, eller rättare sagt så är det hög tid för mig att vältra min lurviga kropp på min sedvanliga sovplats.

Nu händer en hel del med mig, påstår iaf mina tvåfotingar.

* Har fått börjat med mitt kära Pedigree foder igen, mycket gott och allt slukas med hull och hår. Men varför måste de ta i så lite av det?

* Knaprar världens godaste godis! Den heter visst Rimadyl. Tyvärr är den i små doser. Fattar inte varför H&M säger att det är medicin, för medicin är ju inte alls kul att knapra på. blir allmänt förvirrad. Men det känns så mycket skönare i bakhöften när jag går och rör på mig.

* Träffade den snälla tjejen på gården. Hon ville gosa med mig och prata med husse, tyckte jag var ett smart drag att hon ville samt att husse gick med på det för jag fick en hel plsatburk med levergodis av henne. Hon sa att det var till en "något" mindre hund, men att jag hellre skulle få den, då gav jag "vacker tass". Allt för att flirta in mig.

* Vinner över husse i våra nattliga läten samt fistävlingar! Mozart vs Husse 1-0

* Massakerat Rosa Pantern, han blev ögonlös!

Idag och framför allt i kväll så har tvåfotingarna suckat över mig på grund av mina högljudliga smaskanden!
Efter maten, efter vatten, slickat tassar, tvättat vissa vitala "stridsdelar" ett x antal gånger, när jag lägger mig på golvet, slickat på fötter och i princip allt jag har gjort idag så har jag smaskat! 

Tror jag ska kila in i sovrummet och lägga mig under sängen och smaska ordentligt för att sedan dra mina timmerlass av snarkningar. Vad gör man inte för att småreta tvåfotingarna????.......undra om den snälla tjejen är ute i morgon på kvällsrundan ..


Vi höres!
Mozart

 

Kommentarer
Postat av: Isabelle och Maya

Men sicket härligt liv! God mat, medicin om slinker ner lätt och gör en bättre, charmiga granntjejer som ger en godis och fritt fram för diverse läten utn att man behöver bekymra sig om pinsamheter :-D Gött mos Mozart!

Läste precis Cassandras inlägg i tidigare inlägg och de också bor mot Ljungdalshållet? Det lär ju bli alla tiders med en liten visit när det börjar närma sig vår igen! För vi har ju bara ett härbre som är utan el och vatten så det är inte så jättebeboligt innan det blir lite drägligare temp ute :-D Men, då vore det jättelattjo att få ses!

Nospussar från Maya och Ella!

2009-11-18 @ 01:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0