Snart är det sommar, på riktigt!

Hej hopp!

Nu börjar jag att längta till Martorp, igen. Snart är det 1årsedan jag sprang på gräset där för första gången och pinkade in mina revir. Vart det lite väl häftigt omkring mig så fanns ju alltid husvagnen att ta skydd under, eller mellan husse och mattes ben. Med facit i handen så var jag lite rädd av mig som liten och ville helst kika vad som hände.

Nu är jag både större, tuffare och kaxigare och kommer absolut inte att rymmas under husvagnen. Men just nu så vill jag bara springa omkring på gräset, åkern, tigga mat av husses mamma och bara få njuta av den kommande sommaren på Kinnekulle.
 
Idag har jag sprungit och kastat pinnar med husse och matte. Kanonkul var det, med det vart varmt så skuggan vart skönare. Livet leker, tikarna är snygga och jag tror att det kommer att bli en kanonskön sommar, hoppas att kusin Nemo vill hitta på lite skit med mig i sommar! Vad tror ni kommer vi att bli "Martorps Gangsters" ??

Nu kära vänner ska jag gömma mig under sängen och börja snarka, har hört att klotången ska komma fram. Inte för att jag är rädd för den men man måste ju retas med tvåfotingarna här hemma!

Höger, vänster om!
// Mozart

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tjenare.Vi väntar vi också på dig.Självklart så kommer du Nemo bli martorps Gansters nr 1 och 2,men om sanningen ska fram så är ni väl det redan eller?men om du av någon anledning skulle bli rädd så får du krypa in i jordkällaren där finns det plats till dig och din kusin.Ha det gött och håll de 2 benta i gång.

2009-05-25 @ 08:10:56
Postat av: The Nemo gangstersson

Tjena ja du klart att vi ska hitta på massa bus och dumheter...Som bajsa där morfar/farfar inte vill att vi ska skita m,m men jag ligger under husvagnen så får du ta jordkällaren det är bättre plats till dej där.....Puss från John Wayne gangster nemo

2009-05-25 @ 21:31:45
URL: http://mjolistassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0