Oj vad jag har tramsat ikväll!!

Vem skulle inte vilja bli väckt av mig då jag sitter 5cm från anisket och andas? Har ju fattat att husse är segare än segast på morgonen. När han väl var på benen och vi hade morgonhälsat så satte jag in min dödsstöt (hehe). Jag går och lägger mig raklång under sängen och somnar om.  Kan ju garantera att han inte vart spec glad då. Men ibland så måste jag ju bara få retas och ge igen lite på tvåfotingarna med alla träningspass, sitt, ligg, stanna, varsågod osv. Och bara för att han hade sportlov så ska han inte få pilla naveln. Annars så brukar helst vilja sova till 10:00 på helgerna, men varför inte bryta gamla vanor??



Jag gillar att springa i skogen och nosa på allt som bara går att lukta på, helst allt på en och samma gång. Idag så tog vi oss en längre prommenas i skogen och kom mitt upp i en flock rådjur. Intressanta saker de där djuren. Först trodde jag att det var polare till mig så jag satte fart, och de stack. Taskigt jag ville bara nosa och leka lite med dem. Men kul i skogen hade vi ändå och jag somnade gott hemma, husse snarkade han med!



Har verkligen gjort allt ikväll för att slippa bada men det har ju inte lyckats, och var jag än försökte att gömma mig så hitta de mig. Ingen som har ett bra tips på ett gömställe??? måste hitta ett bättre till nästa gång.

hmm undra tro om jag ska låta husse och matte få sova ut i helgen som kommer, vi får väl se!

Höres!
Mozart


Kommentarer
Postat av: T

Men du vad är det för slags ohyra som bosatt sig i pälsen på dig?



Puss söta vovve!

2009-03-09 @ 10:42:27
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0