17:30

17:30 är en otroligt viktig tid för mig!

Då är det bara 30 minuter till att min läckra silverskål fylls upp med MAT.
Har insett att det är viktigt att tala om för husse och matte att tiden börjar närma sig, jag menar så att de inte glömmer bort mig.

Måste se till att göra allt jag kan komma på och helst på en och samma gång. Under dessa långa 30 minuter så är det jobbigt att heta mozart, att vänta är jobbigt och tiden äro långsam.

Buffas, gny, springa framför fötterna, trycka mig emot h & m, hämta leksaker, gå omkring som en osalig ande. Men det stora eldprovet är ju ändå då h eller m går ut i köket och öppnar kylen UTAN att ta med eller fram något till mig. Taskigt!

Så det är ju bäst att göra allt som jag kan hitta på så att de tvåfotade sakerna inte glömmer bort tiden!

Kommentarer
Postat av: Isabelle och Maya

ler vid 17.30 typ så är det mat i matskål, vattning samt tid för "jäsning" här hemma :-) Så då kan Maya komma och sitta och titta på mig och undra om det inte är dags att jag sätter ner matskålen någon gång :-) Och självklart måste det vara a-fil i så där på kvällen :-) Kl 18 är det magiska klockslaget här, men Maya verkar alltid tycka att det är allderles för sent :-)

2009-03-05 @ 19:52:02
Postat av: Theres

Ni är lyckliga ni !! Drömmer mig bort och låtsas att jag har en hund som gillar mat... Vaknar och inser att han fortfarande inte vill ha :0/



Kramis

2009-03-06 @ 14:02:13
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Nemo

Nja det där med maten är inte lika viktigt för mej som det var för Astor.

Men visst jag äter men jag är nog lite av en "ätare när jag vill" men synd att skålen försvinner efter ett tag..Husse och matte har sagt att det är dumt att småäta.

Kul och höra att husse har pondus mot typer som är som dom är....

Puss på dej saknar dej

Din polare och kusin

Nemot den coole....



Ps: Jag ska ut på de stora arenorna i Maj då är det nationell utställning i Larv av alla ställen.

Vet du vad Larv är??

Ds

2009-03-07 @ 10:17:52
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad roligt !! Då vet du vad det är för hund jag har. Det är inte så vanligt att folk vet vad en setter är, konstigt men sant. Kommer nog att älska Mozart, för stora hundar med mycket att ta i är det bästa enligt mig.



Kram på er !

2009-03-07 @ 15:08:34
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0