Hightlights of Summer 2009

Äntligen har jag lite extratid till att uppdatera lite här på min blogg. Jag tycker det är lite trisst då husse målar torpet, för då måste jag vara kopplad eftersom Falurödfärg verkar vara intressant, men i själva verket vill jag också måla men det tycker inte husse! Så då får man ägna sig åt andra saker i stället. Tänkte bjuda på ett på väl valda bilder.....



Min nya leksak som är hur kul som hels, och gratis!



Försöker få mig en kopp kaffe av husse!


"Tjena tikar ska vi kela lite?"



i bland så har jag tungan rätt i munnen!



Ska man få en glass nångång tro??



"ville du kela eller?"



Stentrappan är en underbar plats att svalka sig på!!



Gäller att sola medans solen skiner, så man blir "dog on the beach 2009"



Hjälper husse att räkna på gavelvinklar.... han kan behöva min hjälp



Njuter, njuter, njuter, njuter och spanar så husse inte går allt för långt bort från mig.

Kommentarer
Postat av: Matte

Mozart, du är världens bästa hund och jag läääängtar efter dig!! Bra att du håller koll på husse o co.



Gosegos från matte :-)

2009-07-29 @ 15:25:56
Postat av: sveeli

Va´gullig han e och vilka bra bilder!

2009-07-31 @ 17:29:53
Postat av: Isabelle och Maya

Haha, sicka härliga bilder! Han är ju för söt "lille" Mozart! Var ni iväg till Svenstavik eller hur blev det? Härlig sommar verkar ni ha iallafall!

Kram från oss

2009-08-02 @ 23:00:17
Postat av: Kusin

Hörru Mozart har vi fått nya namn i sommar heheh

2009-08-05 @ 00:36:37
URL: http://mjolistassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0