Busdag med Ajax min bror!!

Tjena!

Ny är jag tillbaka på mina anrika ägor på Frösön. Allt verkar att se ut som vanligt och det känns kanonskönt att få vara hemma hos mig igen.

Idag så har jag slöat nästan hela dagen och njutit av att få spatsera omkring på mina manér och kika efter så att mina revir inte var bortpinkade av andra, de flesta var kvar och de som hade rykt pinkade jag in igen. På eftermiddagen så kom min käre bror Ajax och hälsade på ett tag. Så superkul det var att äntligen få träffa honom igen. Vi passade på att busa och leka ute i snön. Enligt våra mattor och hussar så är vi ganska lika i sätt och kropp, klart att vi är, vad tror dom vi är ju bröder ju! Medans vår tvåfotingar satt och prata och drack något som kallades för kaffe så passade vi på att leka inomhus tills att tröttheten kom smygades.  Hur som helst så tyckte jag att lyckan var gjord att vi äntligen fick träffas igen. Men jag undrar hur mina andra syskon har det.

Eftersom husse och matte har fotot mig en heeel del under jul och nyår så ska sno ett par bilder och visa er! håll till godo.



   

   



Vatten måste man ha så vi orkar att leka!



Så här glada är vi när vi får vara tillsammans!!

Vi höres!
/ /Mozart

Kommentarer
Postat av: Sara P

Vem är vem???

Så söta dom är de 4benta vännerna :)

2009-01-07 @ 09:56:48
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Isabelle och Maya

Men, åh så söt han är! Fortfarande :-D Så skoj att se att "babyfjunet" på öronen fortfarande är kvar :-D Trodde det skulle trilla av snart för Maya är ju 6 månader och då borde Mozart vara 8 månader? Maya ser helfästlig ut när man rufsar fram babyfjunet från bakhuvudet och på öronen :-D Ska ni ställa ut i Sala i februari?

2009-01-07 @ 20:02:58
Postat av: Ajax

Hej brorsan!! Tack för senast! Vi e hemma i Umeå nu och det var mega skönt att komma hem och hitta igen mitt märgben som det var lite märg kvar i, ligger o slickar på det nu. :) I övrigt var jag tvungen att åka till veterinären imorse igen, herregud.. jag känner ju nästan tanterna där nuuu! jag spydde upp konstiga saker blandat med blod, så nu blir det sparris o nå äckliga tabletter i nån dag. men lika glad e ja för de! nu säger husse o matte att de e dags att gå ut på kvälls(natt)rundan. berner puss

2009-01-07 @ 23:54:44
URL: http://emmoberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle och Maya

Ja, visst växer dem fort! :-D Och med tanke på att de ändå ska fortsätta växa typ ett halvår/år till innan de är klara så undrar man ju helt klart hur resultatet kommer bli :-D Skulle vara så kul att se hur Mayas kullsyskon har det, men de lyser med sin frånvaro :-(. Härligt för er att ni har sån bra kontakt med Ajax! Vi får hoppas att alla dyker upp på vårat MH som vi kommer ha så småningom i år. Och ni kommer få göra det före! Spännande va? Jag längtar massor! :-) Och det är ju så skönt när hon kan sova längre.. Men, tillbaka till vardagen måste man ju :-) Ha det bäst!

2009-01-19 @ 12:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0