Jag är smart!

Tjena hopp!

Ja, var ska jag börja i dag då?

Husse har som sagt fått dille på att hjärngympa med mig. Jag kan lova att jag inte är sen på att haka på hans galna upptåg, spec inte då det finns FROLIC med i bilden. Man är ju inte dum heller! Men idag så tog han nog priset vill jag lova. Han tog ett gäng med godis i hans så kallade "godis ficka" sedan den genomskinliga plastburken. Efter att ha listat ut hur jag skulle få ut godisen från burken så trodde jag att man skulle få fläka ut sin stiliga och håriga kropp på parkettgolvet, men icket då!

Galningen till husse fick dagens så kallade "Snilleblixt". Han skulle lära mig att fånga godis i luften. Först så ska man ju tydligen sitta fint sedan hålla koll på godisbiten för att sedan fånga den i luften. Jaja han kan ju hålla på för jag är ju glad över att få godis iallafall. Finns det lättare sätt att få godis på?

Men ikväll så missade jag min stora chans!!!  Köket är ett intressant ställe för mig att vara spec då min mat ska göras i ordning. Ikväll så gissa vad paff jag blev då jag missade min chans att undersöka i fall det av någon konstig anledning skulle "råka" ramla något på golvet!!  Nästa gång tänker jag då inte ligga och sova, vill inte missa min chans!

i morgon så ska jag med husse på jobbet sedan lär det väl ska bli hjärngympa... undra tro vad han ska hitta på då? lära mig att cykla kanske?

jaja nu ska jag återgå till mitt viloläge och snarka!

Vi höres!
Mozart

Kommentarer
Postat av: Isabelle och Maya

Men vad coolt! Jag försöker också lära Maya att fånga "godis" (mat) i luften, men hon förstår inte alls så bitarna brukar träffa henne på nosen eller lägga sig på hennes rygg eller på golvet :-D Hon har tydligen inga ambitioner överhuvudtaget att fånga nått i luften :-D Vet inte hur jag ska göra hur hon ska förstå? Har ni något knep så hojta till! :-)

Ha en bra kväll!

2009-01-29 @ 17:02:29
Postat av: farmor

Hej Mozart du undrar om det finns lättare sätt att få godis.Visst finns det.Kan du gissa vad?Jo kom hem till mig för där är det enkelt.Hej då.

2009-01-29 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0