2009

Jaha då är det alltså 2009. Tycker nog inte att det är så superstor skillnad mot förra året. Har inte börjat med några nya grejer utan allt flyter på som vanligt i mitt lilla bernerliv, jag:

*sover
*äter
*går på toa
*leker
*busar

Exakt samma saker som 2008. Mitt nyårslöfte är att försöka sluta bita efter kopplet, men än så länge har det inte gått så bra, men jag tänker inte ge upp om att lyckas.

Jag firade min första nyårsdag med Astor och Nemo! Tuggben och grisöra festade vi loss på. What a party vi hade!

Rackarns vad skumt klockan 00:00 då himlen fick mängder av färgade prickar och massor med pang samt tjutande! Oj oj vad jag vaktade huset, fast närheten till husses ben var trevligare. Jag gjorde ett modigt försök med att springa ut i trädgården och säga i från men det gick inte så bra! Dagen efter så låg jag helt utslagen och sova mesta dels av dagen för att kunna busa. Tyvärr så råkade jag ha en vilodag....

Idag så har jag gjort en godgärning!
For med husse och matte till hans mormor. Värsta grymma stället, det fanns ju mat överallt, och lyckan var gjord.
Passade på att dammsuga golvet, tvätta rullstolen och se till att allt skulle vara som det ska. Resten av dagen har jag mest ägnat mig åt att terrorisera husse med att naffsa, tigga kli, busa, hoppa, tigga mat....ja ni förstår själva vilken toppendag jag har haft? ... undra tro om husse har fått tillbaka sitt goda humör?? Bäst att kika efter

Höres
Mozart


Kommentarer
Postat av: Kusinerna

Tjena mozzen bossen tossen!!!

Ja du var allt en storer en.

Hur ä dä mä däk efter allt kalas på krubbor räkostar vattenslangmunstycken och rötna äpplen.

Hoppas att maggen inte baller ur.

Husse och matte är så trökiga antingen bowlar dom eller spelar tennis på Wiiiiiiiiiii vad tråkigt.

Ja ja må så gött i bilen upp så hörs vi en dag.

Du kan pingla en dag så kan vi diskutera.

Sorry att jag mucka lite men du vet är man "Vaktmästarn" så är man.

Husse har sagt att man ska se om sitt hus.

Puss på dej från

Lill knorten och Astor

2009-01-04 @ 23:32:15
URL: http://mjolistassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0