Testing, testing...

Tjena!

Varför ska ALLA mina leksaker gå sönder hela tiden??  Tydligen så är luddiga och pipiga leksaker inget för mig, efterom jag bitter sönder det på engång och käkar upp innehållet, Just nu så håller jag på att tugga sönder bildäcket och vill käka upp det som trillar loss dvs gummit.

Kan det vara så att:

1) Leksakerna håller för dålig kvallisort för mina starka käftar?

2) Jag börjar bli en stor ponke? och borde intressera mig för välpälsiga tikar?

3) Kan det vara så att leksakerna har en etikett som det står "Made in T...... "  på?

4) Det kan ju inte bero på mig och att jag gnager som en tok på dem! Vem kan klandra en oskyldig Berner?

Eller vad tror ni?

Oavsett hur det är så blir jag knäpp! Husse och matte gör allt för att leka och aktivera mig, synd bara att de ibland vill ta det lugnt också. Kanske är bra att få lära mig att ha tråkigt också. Tur är ju all snö som jag leker i hela tiden!

För tillfället så testar jag H & M järnet. inte klädkjedjan utan tvåfotingarna! Och jag bara älskar att reta dem lite extra då det är dags för utgång. Det jag gör är att sätta mig halvvägs i trappan och bara tittar på dem, funkar APBRA på morgonen! Men det är klart att när ytterjackorna åker på och de börjar ta i dörren så är det nog bäst att skynda sig ner.

Om de tar lite extra tid på dig, spec husse, så tar jag och springer upp och ner ett par gånger bara för att kivas med han, och jag lovar morgonen är den bästa tiden!

Har hört ett rykte ikväll om att det är dags för kloklippning, pälsvård samr tvagning.. bäst att hitta på nått riktigt överbusigt i morgon, då kanske man slipper!

Bäst att lägga mig och smida mina planer!!!!

Höres!
Mozart

Kommentarer
Postat av: Nemo

Tjena Mösses nu får du se till att husse och matte lägger in massor med bilder på vildingen på Frösö.

Puss och kram

Nemot den redige

2009-02-17 @ 21:05:42
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Nemo

hutr går det för Allan bralla....???

2009-02-21 @ 23:54:16
URL: http://mjolistassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0