Vill inte åka till farbror doktorn

Tjena!

Måste bara erkänna att även en Berner hanne kan vara fåfäng!

Jag älskar att få borsta mina tänder. Smakar ju helt underbart mest kanske för att det är lyxvarianten med Lerversmak på.
Jag älskar att stå centrum och självklart så gör jag ju allt för att ha allas ögon på mig.
Jag börjar att tycka om då det är dags för min rutinmässiga tasspedikyr
Jag älskar att få pälsen genomborstad så den blir blank och fin.

klart att man vill vara snygg då man är ute bland andra hundar och spatserar i egen kunglighet. Måste ju leva upp till min titel som kungen av Frösön.

I morgon så ska jag få åka till doktorn.....fy blä! Jag vill ju vara hemma och hålla koll på mitt kungadömme.

Vi höres!
Mozart

Kommentarer
Postat av: Nemo

Farbror doktorn är snäll man får godis av honom..

Lycka till och ring när du varit där.

Puss från Nemo

Husse och Matte

2009-02-24 @ 10:48:28
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Cato

Jo det är sant, doktorn är jättesnäll. Och det är nästan alltid andra spännande djur där som man inte får hälsa på fastän man vill.

Hoppas det gick bra idag !!



Puss och kram /Cato gm matte

2009-02-24 @ 10:54:06
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Isabelle och Maya

Nämen, varför ska ni åka till veterinären? Hoppas det inte är något allvarligt! Själva veterinären är inte oroande för de är jättetrevliga människor som man kan få pussa på hälsar Maya :-D Kramar från oss!

2009-02-24 @ 11:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0