Höga berg och djupa dalar

Hej!

Vilket underbart väder det har vart idag! Lagom kallt och  massor med sol och snö. Vaknade i morse och var på ett otroligt bra humör så det var ju lika bra och väcka upp huset kl 0700. Fattar inte varför de var så tröga på att komma upp, jag var ju pigg och ville ut i snön för att leka.  Till slut så kom slöhögarna upp och vi tog oss en dag ute i snön.



Här sitter jag. Redo och klar för att ge mig ut för bus i snön, först lite lydnadsträning , och jag var duktig.



Springa lös och leta husse och matte är kul!



Kolla in Spanar´n



Fanns ju inte så mycket ätbart i snön ....



Läcker utsikt där vi var halva dagen



Älskar att vara ute och njuta och se på allt som händer runt omkring



Denna vy satt vi och njöt av lääänge! Snacka om en underbar dag.
Och i egnskap av att vara Mozart så förstår jag Wilhelm Peterson-Bergers inspiration till sina kompositioner.

Vi höres!
Mozart

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, vilka underbara bilder! Ni verkar ha en precis lika fin dag som vi har! Fast det blir ju mycket mysigare när det är en massa snö med och det har inte vi.. Och så är ju jag magsjuk och kan bara vara ute kortare stunder :-( Varför kan det inte ösregna eller storma när man är sjuk? Nu känns det bara som om vädret retas :-) Som tur är kommer pappa och tar ut Maya en lite längre sväng än bara en kisstur runt huset som jag kan erbjuda henne. Ha en fortsatt härlig helg!

2009-03-01 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0