Snö, snö, snö

Tjabba tjena hallå!

Redan söndag?  Fy rackarns vad tiden går snabbt, när man har kul! Approppå att ha kul så har jag haft skitkul idag.
Väckte matte ganska tidigt eftersom det var dags för mina "behov". På förmiddagen så har jag blivit återigen hjärngympad men nu känns det som jag börjar att fatta galoppen!!



Har även fått vart ute med min sköna böna Ellie och busat MASSOR i snön. I nästan två timmar sprang vi och lekte, brottades, nosade i snön och hade snökrig! Våra hussar och mattor tog med oss på en lång skogsprommenix så vi kunde få springa lösa. Måste erkänna att det tog musten ur mig och jag somnar snart sittandes här vid datorn, men innan jag gör det så ska lägga upp lite bilder från vår snöbusdag!







Snacka om att det har vart en kanonbra dag! Och så mycket snö det har kommit, helt ljuvligt!

Undra tro om jag ska ta och vila mig lite, bara det inte blir hjärngympa igen!

Höres!
Mozart

Kommentarer
Postat av: Isabelle och Maya

Åh, vad härligt ni har det med en massa snö! Vi har kommit hem från all snö vi :-( Och inte hann vi utforska den så mycket heller tyvärr.. Hoppas det kommer mer senare :-)Nospussar från Maya!

2009-02-08 @ 19:46:13
Postat av: Nemo

Åhhh vilket par säg till så jag får gå på bröllop jag kan vara ringbärare ;)

Mattes pankakstårta är inte och leka med så den kan vi smaska på sen.



Puss Nemo

2009-02-09 @ 14:53:25
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: sveeli

Ni är toppenfina vovvisar! Vilket par!



Tant Elisabeth

2009-02-09 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0