Mozart the brave

Hej!

Suck! nu hittade knäppgökarna sin så kallade kamera, gissa om jag blev ett offer! Vad ska ske med mig i min framtid?
Skulle vilja påstå att kvällen har vart i ett schlagertema med "blixtar och dunder",



Har i aftonen fått leva upp till min kaxiga del av mig! Har vågat mig fram och busa med dammsugarmunnstycket. Det var ju inte alls otäckt när "saken" låg alldeles tyst och stilla. Värre är det när husse drar det fram och tillbaka, det låter så hemskt då. Kanske man skulle ta tagi i det där med hushållsnära tjänster?



Det andra jag har lyckats att övervinna idag är, hör och häpna, det gröna gallret!! Jag Mozart alias Kungen på Frösön kan här med i dag tala om för mitt kungarike att ikväll så gick jag på det gröna gallret som låg på golvet, fort som bara den gick jag, men jag gjorde det!!!  Visserligen så hörde jag högt och ljudligt orden: Mozart, mat!  Det var ju inte svårt att vara modig då.




Har blivit fotad och mätt, både på mat och på höjden! Dryga 60+ hög vart jag medans den andra mättnaden berodde på Pedigree och godis.


Kommentarer
Postat av: Isabelle och Maya

Åh, gudars, ja han är verkligen superduperfin! Och jag måste hålla med era inlägg om att han påminner om Maya för de två är verkligen lika! Även fast jag inte tror de har någon gemensam släkt? Mer än Susanne då :-D Så jättefina bilder på stora killen :-) Ja, det vore ju hur skoj som helst om ni fick till det på någon utställning uppåt er för han är ju verkligen stilig! Kul att höra vad domarna tycker om honom :-)Men, det går ju sakta, men säkert mot våren och sommaren så håll utkik på skk:s hemsida så hittar ni säkert något skojsigt som ni kan vara med på :-)Jag lär uppdatera mig här för att se hur det går för er :-) Och tack för "tipset" om "lyrafångande" för Maya har lyckats pricka in några nu, vilket hon definitivt inte klarade innan :-D Övning ger färdighet :-) Önskar bara att man kunde få känna så inom vad man än tar sig för :-)

Ha en underbar dag!

2009-02-03 @ 00:58:21
Postat av: Isabelle och Maya igen..

Och jag bara måste ju kommentera den underbart tjocka fluffiga bringan! Den är ju så mycket "Maya" :-D Eller ja, ok då.. "Mozart" iom att det var han som kom först :-D Men, kortet när han sitter ner är så jättelikt ett kort som jag har på Maya när hon är yngre och man ser bara ett pyttelitet huvud och sen en GIGANTISK vit fluffig bröstkorg :-D Underbart!

2009-02-03 @ 01:02:26
Postat av: Sara P

Plutte nuffs nuff sicken gosig päls

2009-02-03 @ 15:53:43
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Sara P

Plutte nuffs nuff sicken gosig päls

2009-02-03 @ 15:53:55
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Sveeli

Så fin du e´! Riktigt stilig kille!

2009-02-03 @ 18:47:30
Postat av: Madde

Hej!

Hittade hit via Ekspångs hemsida.

Vi äger syrran (Heidi) till Mozarts pappa Unic. Jag har en kull efter henne, så min Aiko är kusin till din Mozart! :D

Man kan se lite släktdrag... :)



Hälsningar Madde

2009-02-04 @ 12:29:31
URL: http://www.michikoskennel.se
Postat av: Anonym

Hej Mozzen skulle bara säga att Brossan är borta.

Jag är såååå ledsen och tycker att det är skit jobbigt. Men jag och Astor har redan diskuterat vad jag ska göra och inte göra efter att han är borta.

Men nu ska jag krypa ner och pusa en hejdlöst ledsen husse och matte. Astor sa att jag skulle göra det.



Pussar Kusinen Kronprinsen

2009-02-04 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0