Kärt barn har många namn.......

Ibland kan man ju undra över om husse och matte inte har bättre saker att göra än att försöka ge mig konstiga namn hela tiden? Men de som jag får höra mest för tillfället är: Tiggart, Fizart och Skuggan!

Tiggart, för jag är kung på att försöka tigga mat, synd att det aldrig hjälper...
Fizart, för jag alltid ligger under husses säng med rumpan utanför så vi kan ha fiskrig innan vi somnar; jag vinner!
Skuggan, för där husse går där går även jag!

Här kommer det lite fler namn som de kallar mig för.....

Mozze, Flåzart, fizart, Snarkart, Tiggart, buzart, Snubblart, Halkart, Prinskorven, Pälzart, Flörtart, Dregglart, Slabbart, Smaskart, Rapart, Gosart, Nosart, Skuggan, Lillfisen, Kungen, Guldklimpen, Tuggart, Favvokusin, Flämtart, slickart, smygarn.

ja, behöver jag säga mer om allt jag får heta här hemma?

Undra tro om jag ska leka lite fotomodell snart, vill lägga upp lite up to date bilder.....

Vi höres!
* välj namn i ovanstående lista*


Kommentarer
Postat av: Matte

Heja bloggart!! Gå nu och lägg dig så du orkar med morgondagen :-)

2009-02-01 @ 23:37:52
Postat av: Isabelle och Maya

Ja, här röstar vi för modellande! "Moddemozart"? "Mozartell"? Ja, något sådant :-D Bilder är superskoj att se!

2009-02-02 @ 10:28:41
Postat av: Astor

Gosart Favvokussen är mitt favvo namn på dej.

Tror Nemotsson kan kalla dej för Buzartsson





Pözzizar

Astor

2009-02-02 @ 12:49:11
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: farmor

Hej Mozart.Kärt barn har många namn.Men det får bli Skuggan du får heta av mig som smeknamn.Kram på dig.

2009-02-02 @ 17:54:36
Postat av: Husse

Jo han får heta ett och annat här hemma! Men världens goaste buse är det allt :=)

och här är det: Skuggan och tiggart som går för fullt :=)

2009-02-02 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0