Duga försöker, hoppas man ju

Tjena!

Var till doktorn idag. Gick bra och de tyckte jag var snygg och en helt supersnäll kille. Men å andra sidan varför skulle jag inte vara det? Fick lite mer saker till mitt skönhetskitt, fick schampo, balsam och någon medicin, vetrinären sa att jag hade fått någon skit i pälsen.

Idag så har husse och matte smaskat på en konstig macka! De kallade den för "semla", Givetvis så gjorde jag ju allt som stod i min makt i hopp om att få smaska på en alldeles egen semla. Vad tror ni fick jag en?



Så här god såg den ut. Men smart som jag är så kopplade jag givetvis på all min charm för att få husse och mattes vilja att smälta en aning..



Efter att ha jobbat på bra med att försöka få mig en semla utan att lyckas så var det att gå en lov genom lägenheten och försöka igen samt dra upp smilbanden rejält!



Ingen framgång nu heller!! Varför kan de inte bara göra som jag vill? Tänk så enkelt det är och allt de behöver göra är att slänga till mig en smaskig semla med mycket grädde på!! Husse har sagt ett antal gånger till mig att hoppet är det sista som lämnar kroppen. Själv så tror jag att hoppet lämnade mig redan vid första försöket




så jag gör ett sista försök att få mig en alldeles egen semla!!

Vi höres!
Mozart, som fortfarande inte fick sig en semla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh lille fåzartsson kom hit ska vi äta semlor....

2009-02-24 @ 22:12:54
Postat av: Isabellle

ler sicken sötnos! Den där blicken är ju livsfarlig! :-D Och visst drar de iväg snabbt i både vokt och höjd! Maya ligger på "futtiga" 34 kg så hon ligger efter Mozart och så lär det förbli :-D Han kommer troligtvis väga mer än min när han är färdigväxt :-D

Hoppas ni får en underbar helg!

2009-02-27 @ 11:05:40
Postat av: sveeli

Hur kan ni motstå den blicken? Snälla, ge honom en semla!



Trevlig helg och många semlor!

2009-02-27 @ 21:01:03
Postat av: farmor

Hej mitt charmtroll.Jag fick ingen semla jag heller,men du vill du veta en hemlis,Jo de är inget goda alls.Grisöron smakar bättre och är nyttigare för ett charmtroll som du.Kram på dig.

2009-02-27 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0