Linslusen Mozart


Japp det stämmer! Husse är sjuk och verkar vara rastlös, så han hittade digitalkameran. Gissa vem som fick leka modell? Fast visserligen så tycker jag att jag mitt resultat blev bra! Så nu får ni se hur stilig Herre jag har blivit! Som ni ser så har ju då husse tagit bilderna då jag gör olika saker, en favvo syssla är ju att vila, vilket ni ser på ett par bilder. Sedan så verkar det som han har tagit bilder mot olika föremål så man kan få lite perspektiv på hur mycket jag har hunnit med att växa på de 20-veckorna! Ja, man kanske får ettt kontrakt för någon Hundtidning som "omslagsvalp". Men visst har jag blivit snygg?







Kommentarer
Postat av: Sara och grabbarna

Men herre guuud vad du blivit stor. Jag tror jag svimmar. väx inte för fort för då får du som husse fick. Växtvärk.

Puss på dej sötisen

2008-09-22 @ 23:06:39
Postat av: Mozart

jo jag har ibland lite växtvärk. Men det hör ju som till lite, sägs det. Absolut har jag blivit stor :=), får busa ordentligt när vi ses nästa gång men bara om du törs ;=)



// Mozart

2008-09-23 @ 09:08:18
Postat av: Farmor

Hjälp vad stor och grann du blivit.Självklart så kommer tidningarna vilja ha dig på första sidan.Skamligt annars.Se nu till att husse blir frisk så att ni kan börja busa igen.

Ps.Du är lika söt som husfar var när han var liten.

2008-09-23 @ 20:01:23
Postat av: sveeli

Urgullig!

2008-09-23 @ 22:35:56
Postat av: Husse

Jo han är allt charmig den lille parveln :)

Det är Kul att jämföra bilder från att han var åtta veckor tills nu :)

2008-09-23 @ 22:38:33
Postat av: ajax

snygg du é brorsan!

2008-09-24 @ 13:04:41
URL: http://emmoberg.blogg.se/
Postat av: Nemo

Tjena Kusin!! Sängen är helt underbar :). Bästa är att helst försöka hinna upp före husse och sträcka ut sig så han får ligga på väldigt liten plats. Jag och Astor brukar alltid ta bästa platsen.

Vi syns!!!

2008-09-24 @ 15:29:22
URL: http://mjolistassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0