Då har jag äntligen gjort det

Hej på er!

Nu har det hänt!! Jag, Mozart börjar bli en stor kille, på riktigt alltså. Har ju legat i hårdträning hela tiden för att kunna ta mig upp i sängen. De senaste dagarna så har ju bara halva jag kommit upp, och tyvärr så har jag ju åkt ner lika fort. För en liten stund sedan så låg husse och vila sig efter alla hosattackerna så jag tänkte bara vara social och kärvänlig av mig.  Satte mig laddade och vips så var jag i sängen. HURRA äntligen lyckades jag.

Men jag fattar inte vad det var som var så speciellt med en säng. Den var ju bara mjuk och stor. Tycker att "de där" som jag bor hos ska vara stolta över mig att jag äntlgen fick mig upp. I morgon så tänkte jag se om det funkar igen, hoppas att man kan väcka dem med att hoppa upp och nosa dem i ansiktet.

Men men husse och matte får tycka vad de vill jag ska försöka att överta sängen, varför ska jag alltid sova på golvet för?

// Mozart

Kommentarer
Postat av: Nemo och Astor

Hejja Mozart ge inte upp kampen om soffa sängen och allt annat som är bekvämt;)

2008-09-24 @ 15:38:39
Postat av: Isabelle och Maya

Hej!

Men, gud vad kul att få en hälsning så att vi kan hitta till eran blogg! Ska genast lägga till den som favorit så att vi kan spana in vad som händer i erat liv! Lattjo med en till Ekespångare! :-)



//Isabelle och Maya (Ravioli)



2008-09-24 @ 18:45:53
URL: http://emtess.blogg.se/rerun
Postat av: Isabelle och Maya

Hehe, ja min fördel är ju att jag kan läsa om allt som min Maya lär göra sen ;-) Tandömsning och sönderbitning av saker osv ;-) Så det ska helt klart bli spännande! Så mera info, mera bilder på erat underverk är det jag ser fram emot :-D

2008-09-24 @ 21:56:27
Postat av: Isabelle och Maya

(Får skriva igen under detta blogginlägg iom att ni inte skrivit något nytt än juuee! ;-))

Jo, men visst är de lika som bebisar! Absolut! Kikade bla på den bilden du har under "Det är jag som är Mozart". Lika som bär :-D Men, när jag spanade i stamtavlan hittar jag ingen mer gemensam nämnare än Nallemajas Charlie Chaplin? Men, söta som socker är de iallafall :-)

Och bra hundvakter är guld värda! Pga att min förra hund typ dog sista gången jag lämnade ifrån mig henne så är det stora skräcken att lämna iväg Maysan.. men de tankarna går väl över så småningom.. men än så länge sitter de för djupt för att jag ska våga :-) Så då får vi vara hundvakter åt andras hundar istället :-D Just nu ligger det två goldentjejer här och snusar ikapp med Maya :-)

Hoppas ni får en toppenhelg! Och ännu mera bilder och berättelser om era dagar efterlyses :-D

2008-09-26 @ 15:35:33
Postat av: Emilie

Haha... det där med sängen har Ajax också kommit på, fast det var ett tag sen. Dock har vi märkt att Ajax ligger i soffan när vi inte är hemma.. :) Har hittat lite dreggel och en del av hans leksaker där när vi kommer hem. Han försöker inte ens ta sig upp där när vi är hemma, konstigt? skickar iväg ett mail något i helgen när jag har tid att sätta mig ner o skriva. ha det bra! kram emilie o ajax

2008-09-27 @ 09:23:52
URL: http://emmoberg.blogg.se/
Postat av: Lena och Sigge

Hej på er.

Vad roligt att läsa om Mozart.

Hälsar

Lena och Sigge

2008-10-01 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0