Varmt!!

Oj oj vad varmt det är nu på dagarna! 

Jag orkar ju knappt att gå ut och röra på mig. Fast jag måste gå ut och göra mina behov. Skönt tycker jag det är på kvällen då det har blivit lite kyligare, så man orkar springa en massa. Husse verka ha fått dille på att träna lydnad med mig för varje gång så kör han med mig. Han kan ju glömma att jag någon värnpliktig sak.

Jag tycker att jag är duktig och lär mig massor hela tiden. Så fort husse eller matte stannar så sitter jag, för jag tycker det är skönt att få kli magen och höra att jag är bra. Idag har jag nästan lärt mig ligga på komando. Men lite svårt var det att komma på hur man skulle göra. Snabbt insåg jag ju att om jag luktar på husses hand så luktade den godis. Så egentligen var det ju inte så super svårt att lära sig, men jag undrar varför får jag inte godis varje gång??

I går så åkte jag till Djursjukhuset! Ett roligt ställe och det fanns massor med hundar att nosa efter. Egentligen vet jag inte varför jag skulle åka dit, för jag är ju inte sjuk. Men jag fick hoppa upp på ett bord och stå i ett par sekunder sedan fick jag gå. Konstigt. Tydligen så fick jag en ny vaccination men det märkta jag ju inte ens av. Men en massa klapp och gos fick jag av husse när vi kom ut, och det är alltid trevligt.

Nu är det dags för mig att lägga mig på det sköna toagolvet och kyla magen lite och drömma om gröna ängar som jag får springa på , Sedan så tycker jag det ska bli skoj att komma till Martorp på lördag.




Ps. Jag är nybadad på denna bild. Ds

//  Mozart

Kommentarer
Postat av: Sara

Guud så söt du är i helgen ska du få massor av pussar och kramar av faster och farbror

Kusinerna får du busa med

2008-07-31 @ 13:45:56
Postat av: Emilie o Ajax

Hej Mozart o husse o matte! Nu har jag äntligen kommit på att hitta till eran blogg, ska följa den flitigt framöver. :) Jag är i Rötviken med vovven och Anders jobbar, Ajax älskar stengolvet här så idag har han bara legat där och sovit o varit lat. Skönt, då hinner matte fixa lite saker. :) Ikväll åker jag till stan och imorgon kommer Anders och Ajax. Kanske kikar jag förbi spelningen imorgon? I Svenstavik i helgen är det hundutställning så vi rullar ner till föräldrarna imorgon kväll skulle jag tro. Hur gick det hos veterinären? Hoppas bra, ska bli roligt att höra vad han vägde. :) Vi ses !

2008-07-31 @ 15:05:24
Postat av: Mozart å Husse

Kul att ni hittade min lilla blogg :)

Hox vetrinären så gick det kalas bra, jag sa inte ett pip utan undra mest vad jag gjorde där. Men nu tycker jag det är dags att vi ska leka snart igen. Kan bara hålla med att kalla stengolv är underbara.

Vi ses!

2008-08-13 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0