Jag och brorsan!

Idag har det inte vart så kul att vara i parken eftersom det har regnat och åskat. Det brydde sig inte husse om för jag skulle ut. Som straff så satte jag i gång med mina valp ryck som tex tugga skor, tuggben och tidningar som husse och matte försöker få mig att kissa på. Till slut så gjorde jag som de ville och fick massor med beröm, men inget godis, snålt.

Jag hittade en massa roliga kablar som var intressanta och framför allt roliga att bita på, förstår inte varför husse och matte säger nej hela tiden, de får ju sitta och greja med den brummande saken de kallar för dator! Givetvis så hade jag inte en chans denna gång heller får väl prova mer i morgon.



När matte kom hem i dag från jobbet så mötte jag min nya granne i uppgången brevid. Han såg väldigt bekant ut och till slut så såg jag att det var min bror Ajax!! Att han skulle flytta så nära mig hade jag aldrig kunnat tro. Vi hälsade försiktigt på varandra, man vet ju inte om han hade hunnit glömma mig. Vi vart så glada att vi kände igan varandra så vi busade minst en timma. Vi var ju faktiskt tvungna att mäta styrkan på oss med brottningar och kapplöpningar! Efteråt så såg vi ut som två dränkta får med jord, gräs och massa bös i pälsen. Men vad gör man inte för brorsan?





Nu är jag helt slut efter denna dag och ska snart tassa ner till min favorit plats i mitt hem för att sova och det blir på toa golvet. Kallt och skönt. Så nu ska jag hålla mina tassar så att jag kan sova till 0600 i morgon innan det är dags att vakna. Vill ju att husse och matte ska få sova ut i morgon det är ju ändå lördag och jag blir 11 veckor i morgon. Sedan hoppas jag att jag får busa med min bror för det var så roligt!  Nu ska jag drömma om honom.

Sov Gott
Mozart

Kommentarer
Postat av: Djoseph

Hur bloggar du om du inte får använda datorn måntro? Jag börjar ana ulkar i mössorna... ;P

2008-07-18 @ 22:50:29
URL: http://djoseph.deviantart.com/
Postat av: Astor och Nemo

Tjena kussen;)

Coolt med brossan tycker vi.

Astor gillar inte när jag ska få igång honom men men så är det med en pankis i huset.

Pözz från dina kussar

2008-07-18 @ 23:13:04
URL: http://mjolistassar.blogg.se/
Postat av: Mozart

Hehe, husse och matte ser ju inte allt som tur är :=)

2008-07-19 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0