Det är jag som är Mozart!

Här leker jag med en av mina första presenter

Hej alla!

Det är jag som är Mozart! Jag är en glad och busig liten Berner Sennen hane på snart 11veckor.
Förtillfället så håller jag på att upptäcka den stora vida världen runt knuten samt att min husse och matte vill att
jag ska lära mig cyberspace också! Jag tycker nog att alla kommandon som sitt samt stanna borde räcka, men inte då.

Idag så har jag och husse varit ute en stora delen av dagen i parken. Vi har busat och tittat på en massa bilar som har passerat, folk som gått förbi. En kanon bra dag har det varit. Min husse kämpar hårt med att få mig helt rumsren. Ibland går det bra och i vissa stunder går det mindre bra men framsteg gör jag!  Det är så många intryck som man ska bli bekant med så man blir helt trött av det hela.

Jag har tänkt att berätta om mina framsteg och vad som sker i mitt hundliv i denna blogg. Det gör jag för att jag har en massa nära och kära som bor så långt bort från mig. Det kommer att bli en massa bilder och kanske en och annan film, om jag lär mig hur man lägger upp dem på bloggen. Mina kusiner Astor och Nemo, som är av rasen Engelsk Springer Spaniel, inspirerade mig att skriva blogg. Dem hittar du på www.mjolistassar.blogg.se

Nu tänker jag lägga mig på toagolvet som är så kallt och skönt att sova på eftersom det är klinkersgolv!!  Så jag orkar med en ny dag med skoj och bus med min husse i parken, sedan ska jag busa med matte när hon kommer hem från jobbet.

Hej svejs från
Mozart

Kommentarer
Postat av: Kusinerna

Välkommen Mozart till syberspäjsen

Puss

2008-07-17 @ 23:01:25
Postat av: Broder Daniel

Mama mia! Hundar börja skriva blogg!

2008-07-17 @ 23:05:18
Postat av: Sveeli

Han är helt underbar!

2008-07-18 @ 00:01:05
Postat av: Maria 64

Vilken goding!

Det var de sötaste jag sett på länge. Mina katter, Findus och Pricken, vänder mej ryggen när jag tittar på små valpar. De är ju själva äldre herrar, födda på -90-talet. vi återkommer.

2008-07-18 @ 18:26:14
Postat av: Husse

Hej alla!

Jorrå han är allt en liten goding men har sin sidor mellan varven. Kul att får respons på bloggen så snabbt :=)

2008-07-19 @ 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0